دستگاه پالت زغال فشرده

پالت خفه کن زغال فشرده | خفه کن ذغال چینی

 پالت خفه کن زغال فشرده

 پالت خفه کن زغال فشرده و پالت بر اساس سایز و اندازه بریکت ها، سایز کوره ها و  میزان وزن قابل تحمل، ساخته و تولید می شوند و ضمنا هنگام ساخت و تولید آنها چند مسئله دارای اهمیت است که عبارتند از :

نکات مهم در تولید خفه کن زغال فشرده

نکته اول : بخش توری و نبشی مورد استفاده در پالت ها باید میزان توان و قدرت آنها برای حرارت و وزن بریکت ها که بین ۷۰۰  تا  ۷۵۰ کیلوگرم هست، به اندازه کافی و قابل تحمل باشد.

نکته دوم : متقاضی محترم لطفا از تهیه و خرید پالت و پالت خفه کن ساخته شده و  آماده خودداری کنید زیرا  بعضی اوقات مشاهده می شود که طراحان و سازندگان  کوره سنتی، فواصل استاندارد و صحیح را درست انجام نمی دهند و یا اینکه  استاندارد ها و اندازه های دلخواه خود را در تولید کوره لحاظ می کنند که این مسئله سبب سخت جاشدن پالت در کوره می شود و یا  هنگام سوخته شدن و پختن بریکت ها داخل کوره، به علت رعایت نکردن موارد مربوط به استاندارد آنها با مانع جدی روبرو می شوند .

نکته سوم : در ساختار خفه کن باید یک ورقه بدون سوراخ و نازک وجود داشته باشد تا فرآیند خفه کردن و یا خاموش کردن زغال به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد که در صورت غیر از این می توان شاهد خاکستر شدن ذغال ها  بود.

گروه مهر صنعت تجربه و تبحر کافی در تولید و ساخت خط تولید زغال فشرده از جمله خفه کن زغال چینی و نیز تولید زغال فشرده و خرید و فروش آن، تهیه و خرید و فروش مواد اولیه زغال فشرده را دارا بوده و آماده پذیرش هر گونه سفارش در زمینه تولید زغال فشرده و تمامی ابزار و موادی را که در این صنعت بکار می رود، می باشد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.