راه اندازی دستگاه زغال فشرده

راه اندازی دستگاه زغال فشرده

دستگاه زغال فشرده چیست

راه اندازی دستگاه زغال فشرده برای فشرده سازی باقی مانده ها و ضایعات بیومس (سوخت گیاهی)  مانند سبوس گندم، سبوس برنج ، کاه و غیره داخل محفظه و بلوک های مستحکم با چگالی و تراکم بالا طراحی شده است که می توان از محصول به دست آمده به عنوان سوخت استفاده کرد. رایج ترین و مورد استفاده ترین مواد برای استفاده در دستگاه زغال فشرده ، پوست نارگیل، سبوس گندم، ضایعات و ورقه های نازک چوب، پوست گیاه بامبو، پوسته ی درخت، پوست بلوط، خرده پارچه های نخی و کتان، ساقه ی گیاه کنجد، ساقه ی ذرت ، ساقه ی گل آفتابگردان، ساقه ی سویا، سبوس برنج، تفاله ی نیشکر، چوب ذرت و غیره می باشد.

مزیت استفاده از دستگاه زغال فشرده

استفاده از دستگاه زغال فشرده در بسیاری از کشورها به یک اولویت تبدیل شده است و حمایت و پشتیبانی همه جانبه ی دولت ها را به همراه دارد. با ایجاد جنبش استفاده از انرژی های پاک، تجهیزات دوستدار محیط زیست در سر تا سر جهان توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند. به منظور حفظ و ارتقای کیفیت هوا ، روز به روز مسئولان محیط زیست و سازمان های اجرای قوانین مرتبط با آن بیشترین استفاده ی نامناسب از سوخت و به کارگیری سوخت های مضر، ناپاک و آلاینده را محدود می کنند. در راستای ارتقا و بهبود محافظت از محیط زیست، دستگاه زغال فشرده در زمان مناسبی پا به عرصه گذاشت. در این خصوص، شرکت های سازنده ی دستگاه زغال فشرده، به ساخت دستگاه زغال فشرده ، بریکت (قالب بندی شده) روی آوردند که تبدیل به یکی از بنیادین ترین اصول بازاریابی زغال شده اند.

بزرگترین واردکننده ی دستگاه زغال فشرده

در ایالات متحده، مردم مایل هستند که در محیط باز به طبخ باربیکیو و کباب بپردازند و همین موضوع باعث استفاده ی گسترده از دستگاه زغال فشرده می شود. بر اساس تخمین های صورت گرفته، ایالات متحده ی آمریکا بزرگترین وارد کننده ی زغال فشرده در جهان می باشد. مردم این کشور بیش از سایر کشورها تمایل به خرید زغال دارند. هم چنین مردم ایالات متحده ی آمریکا و کشورهای اورپایی بدلیل هزینه های بسیار بالای سوخت های فسیلی بریکت حاصل از تولید دستگاههای زغال فشرده را به دلیل میزان حرارت بالا و زمان سوخت زیاد نسبت به زغال سنگ و سوختهای مشابه درشومینه برای گرمایش خانه در فصل سرما استفاده می کنند. از برترین مزیت های زغال می توان به جا به جایی و انتقال آسان، مقدار خاکستر بسیار کم و  حاصل از سوختن و حرارت بالا و سوخت پاک اشاره کرد.

به عنوان نماینده ی برجسته تجهیزات انرژی تجدید پذیر، راه اندازی دستگاه زغال فشرده باعث جلب توجه افراد بسیاری شده است. این شرکت دارای تاییدیه های بسیاری است. مطالب بسیار زیادی در خصوص فناوری کربونیزاسیون بریکت به زغال وجود دارد که در مقالات پیش برای شما بیان کرده ایم و در مقالات بعدی نیز شما ارائه می کنیم . اما می توان اینطور گفت که تولید بریکت فشرده شده باید از اولویت بیشتری برخوردار باشد. گروه صنعتی مهر صنعت ماهدشت این افتخار را دارد که با کادری متخصص و مجرب و بیش از یک دهه تجربه کلیه ی مشکلات ناشی از تولید را رفع نموده و آموزشهای تخصصی در این زمینه را با کیفیت و مزیت عالی به تولید کنندگان محترم ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.