چگونه قلیان پردود درست کنیم

چگونه قلیان پردود درست کنیم؟

چگونه قلیان پردود درست کنیم؟

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه قلیان ندارد

اینکه می خواهید بدانید چگونه قلیان پردود درست کنیم؟ یا چگونه قلیان را پردود کنیم؟ و یا چکار کنیم دود قلیان زیاد شود؟ با ما همراه باشید تا مطالب مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه قلیان مانند سیگار در کشورهای مختلف مورد استفاده های زیادی دارد و انواع بسیاری از آن در نقاط گوناگون دنیا تولید می شود. جهت کاربرد آن نیاز به تجربه و آگاهی خاصی می باشد که می توان به  نحوه روشن کردن تنباکو، نحوه استفاده از زغال، استفاده از آب و یخ در آن و نکات دیگر اشاره کرد.

البته با اینکه بکاربردن قلیان در جامعه ما رایج شده ولی باید به این مطلب اشاره کرد که مضرات قلیان از سیگار بسیار بیشتر است و مضرات هر پک قلیان برابر با ۴۰ نخ سیگار می باشد. لذا تمامی پزشکان و افراد آگاه از مضرات قلیان و سیگار و بطور کلی مواد مخدر به مردم هشدار می دهند و استفاده از آن را حتی الامکان ممنوع می کنند.

 

چگونه قلیان پردود درست کنیم؟

 

چکار کنیم دود قلیان زیاد شود؟

آب قلیان

ابتدا مخزن قلیان را تمیز کرده و آب داخل آن می ریزیم. میزان آب بستگی به خودمان دارد که چقدر آب در آن قراردهیم که نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد. برای اینکه قلیان را پردود کنیم بهترین راه این است که مقداری یخ به آب آن اضافه نماییم. با اینکار هم دود قلیان زیادتر می شود هم سر درد نمی گیریم.

تنباکو

قسمت مهم دیگر قلیان، تنباکو است و باید دقت داشته باشیم که در مورد تنباکو حداقل از یک چهارم یک بسته (به اندازه یک چهارم یک بسته سیگار) استفاده کنیم. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که تنباکو نباید خرد و ریز ریز شود زیرا زود می سوزد و تماما دود می شود. لذا خرد نشده آن بهتر مورد استفاده قرار می گیرد.

زغال قلیان

برای روشن کردن تنباکو می توان از انواع زغال استفاده کرد که زغال فشرده مرغوب یکی از انواع آن است. این زغال با کیفیت را می توان از گروه مهر صنعت خریداری کرد که در این زمینه فعال و باتجربه بوده و از نیروی متخصص و کارآمد در محیط کاری خود استفاده می نماید. همچنین علاوه بر تولید زغال فشرده گروه مهرصنعت در زمینه ی دستگاه تولید زغال فشرده نیز فعالیت دارد. بنابراین اگر دنبال کسب درآمد بالا هستید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قلیان پر دود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.