ویدئو

فیلم : دستگاه اکسترودر زغال

دستگاه اکسترودر زغال

ساخت دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز، زغال فشرده چینی از دیگر فعالیت های گروه صنعتی مهر است. این دستگاه مواد اولیه زغال که با نسبت های معین با هم مخلوط شده اند را فشرده سازی کرده و تبدیل به بریکت می کند. بریکت تولید شده باید دارای ویژگی هایی مانند نداشتن حالت اسفنجی و ترک. کیفیت دستگاههای اکسترودر، ساخت گروه مهر صنعت بسیار بالا می باشد و شما این کیفیت را می توانید در بریکت های تولیدی مشاهده کنید. خرید دستگاه با عملکرد درست و دقیق در تولید زغال با کیفیت نقش تعیین کننده ایی دارد. همچنین تولیدکنندگان باید طرز کار این دستگاه را قبل از استفاده به طور کامل فرابگیرند چرا که این فاکتور نیز نقش مهمی در تولیدات شما خواهد داشت.

در زمینه خرید دستگاه از این شرکت می توانید به طور کاملاً رایگان مشاوره داشته و با کارشناسان ما مشورت کنید. از نظر متخصصان گروه مهر صنعت خرید دستگاهی با کیفیت در عوض دستگاهی ارزان قیمت می تواند تضمین کننده کیفیت زغال فشرده چینی تولید شده باشد.

 

                                           برای دریافت شماره های تماس ها بر روی کلمه شماره تماس ضربه بزنید.

 

این شرکت صنعتی علاوه بر فعالیت ساخت دستگاه اکسترودر در زمینه های دیگری مانند : ساخت و ارسال خط تولید زغال فشرده، راه اندازی خط تولید زغال،نصب خط تولید زغال فشرده، آموزش کار با خط تولید، تولید مواد اولیه، ساخت کلیه قطعات خط تولید و تولید و ارسال زغال فشرده چینی به سراسر ایران نیز فعالیت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.