ویدئو

فیلم : فروش و صادرات زغال چینی

فروش و صادرات زغال چینی

زغال فشرده چینی هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ایی علاوه بر ارسال به اقصی نقاط ایران به کشورهای خاورمیانه  نیز صادر می شود. این محصول سال های قبل تر هم بر طببق تعرفه گمرکی شماره ۴۴۰۲ و با نام زغال به فشرده یا چوب صادر می شده است. بیشترین استفاده از این زغال ها را کشور های عربی، ترکیه و غیره و برای مصارف قلیان داشته اند.  

تولید زغال با مواد اولیه خاک ارهّ، خاک زغال و پوست گردو یکی از مشاغل پُر سود در کشور ایران و خاورمیانه به دلیل مصرف زیاد از این محصول می باشد. حرفه ایی که علاوه بر سود دهی فراوان می تواند ایجاد اشتغال کند. بنابراین اگر شما جزء کسانی هستید که هم به فکر سود فراوان و هم اشتغال زایی هستید می توانید از این فرصت طلایی استفاده کرده و در مدت زمان اندکی سرمایه خود را چند برابر کنید. ضمن این که ایجاد خط تولید زغال فشرده و تولید زغال فشرده چینی برای شروع نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما می توانید در بازه زمانی کوتاه کسب و کار خود را شروع کنید. 

گروه مهر صنعت برای حمایت از شما هموطنان عزیز اقدام به طراحی، ساخت و تولید خط تولید زغال فشرده کرده است. همچنین پس از فروش خط تولید زغال فشرده در زمینه راه انداری، نصب،آموزش و حتی فروش زغال تولیدی در کنار شما خواهد بود. یکی دیگر از امتیازات این گروه صنعتی فروش و  ارسال خط تولید زغال فشرده چینی به تمام نفاط ایران و در نظرگرفتن پانسیون کارآموزی در نزدیکی محل زندگی شما می باشد. 

از دیگر زمینه های فعالیت این گروه می توان به : تولید و ارسال مواد اولیه با کیفیت، زغال فشرده چینی، ساخت کلیه قطعات خط تولید زغال و تولید زغال فشرده چینی با حداکثر مرغوبیت اشاره کرد.  

 

                                         برای مطالعه بیشتر در زمینه صادرات زغال فشرده چینی بر روی لینک آبی کلیک کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.