تولید زغال فشرده در محمدشهر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در محمد شهر

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ آذر ۱۵

 

تولید زغال فشرده در محمد شهر

برای راه اندازی هر کسب و کار نیاز به دانش و آگاهی در زمینه شغل مورد نظر می باشد. اگر شما به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در محمد شهر علاقمند هستید و دوست دارید در این شغل موفقیت های عالی کسب کنید گروه مهر صنعت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به شروع این شغل کنید و موفقیت های چشمگیری را کسب نمایید. مشاوران گروه مهر صنعت از متخصصان در زمینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده هستند که شما می توانید از طریق مشورت بهترین کسب و کار را راه اندازی کنید. راه های ارتباطی ما در پایین درج گردیده است که شما می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در محمد شهر

محمدشهر به خاطر خاک حاصلخیزی که دارد بستر مناسبی برای راه اندازی خط تولید زغال چینی می باشد. اما برای شروع این کار، باید ابتدا با مشاوران مجرب مشورت کرد تا با آگاهی و دانش عمیق وارد این کار شد. مطمعنا موفقیت های مالی صاحبان این نوع شغل را در محمدشهر مشاهده کرده اید و برخی از شما علاقمند هستید که در این راه پیش قدم شوید. ما گروه مهر صنعت آماده کمک رسانی و ارائه راهنمایی های لازم برای شما برای به دست آوردن موفقیت های روزافزون شما هستیم.

عوامل موثر در خط تولید زغال چینی

خشک کن تعلیق

عایق

سیکلون

پرس بریکت

خط خنک کننده

مواد مرطوب زمین

هوای گرم.

 

مزایای تجارت زغال چینی

یکی از ویژگی های مثبت این تجارت، عمر زغال است که تا چهار برابر بیشتر از زغال است. همچنین حرارت تولید شده توسط آن تا ۳ برابر بیشتر است. بو و دود آن بسیار کمتر از زغال است. حمل و نقل آن خیلی راحت است و همچنین فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد. درصد بالای سودآوری این پروژه و از همه مهمتر کمک به حفظ محیط زیست از مهمترین مزیت های این تجارت می باشد.

البته پرداختن به هر کسب و کاری علاوه بر ویژگی های مثبت، مسائل و مشکلات خاصی نیز دارد. در این راستا می توان به مواردی چون تامین مواد اولیه با کیفیت، وجود واسطه، کاهش فروش در برخی از روزهای سال، وجود رقبای زیاد و فرهنگ کم مصرف اشاره کرد. تولیدکنندگان موفق با در نظر گرفتن تمامی جوانب و آموزش، و با حمایت کارشناسان پس از رفع موانع اقدام به تولید می کنند.

موقعیت شهری محمد شهر

محمد شهر، شهری است که در استان البرز در شهرستان کرج واقع شده است. محمد شهر در قسمت جنوبی این شهرستان بین کرج و ماهدشت قرار دارد که با ایستگاه مترو ۱۵ دقیقه فاصله دارد. این منطقه دارای یک پارک جنگلی است که در کوی جعفریه واقع شده است و از پیوستن ۱۳ روستا و آبادی تشکیل شده است. نام قدیمی محمدشهر، نصیرآباد بوده است که در قلعه‌ای اطراف محمدشهر قرار داشت.

مهمترین دلیل تشکیل هسته‌های روستایی در این منطقه خاک حاصلخیز و چشمه فراوان آن بوده‌ است. این اراضی تا دوران پهلوی اول جزء زمین های کشاورزی محسوب می‌شده است که به صورت ارباب رعیتی کار می کردند. در دوره پهلوی دوم، وجود خاک حاصلخیز این منطقه باعث شد که پای مهاجران زیادی به این منطقه باز شود. اما بعد از انقلاب اسلامی در این دوره جدیدی از رشد و شکوفایی در این منطقه شکل گرفت. در سال ۱۳۷۵ با پیوند روستاها و آبادی های این منطقه شهر جدیدی شهر تشکیل شد که با جمعیتی بالغ بر ۵۸ هزار نفر بودند و به محمدشهر تغییر نام می‌دهد.

اماکن های مهم در محمدشهر

اداره آب محمد شهر با مشکین‌آباد مشترک می باشد که در بلوار دشت بهشت نزدیک پمپ گاز واقع است. اداره برق در ورودی جعفرآباد قرار دارد. شهرداری محمد شهر در خیابان شهرداری است که به جاده ماهدشت نزدیک می باشد. محمد شهر یک بازار سیار دارد که روزهای یکشنبه صبح در شهرک چمران شروع به فعالیت می کند. درمانگاه این شهر در بلوار همایون ویلا است و کلانتری در نبش ورودی همین بلوار قرار دارد.

 

سخن پایانی

برای موفقیت در هر کاری ابتدا نیاز به کسب دانش است. اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال چینی در این منطقه را دارید می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده با مشاوران مجرب ما در گروه مهر صنعت در ارتباط باشید و موفقیت های بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.