جوشکاری ماردون

جوشکاری ماردون با جوش تنگستن | زغال فشرده

 

ماردون چیست؟

دستگاه اکسترودر تولیدکننده زغال فشرده، شامل دستگاه ماردون (مارپیچ) است که در حقیقت به شکل مارپیچ می باشد و این مارپیچ داخل محفظه ایست فلزی که سیلندر نام دارد و انتقال حرارت به مواد ترکیبی از طریق سیلندر انجام می شود. مارپیچ  می تواند یک کاناله یا چند کاناله باشد.

علت خرابی مارپیچ

در هر صنعتی بعد از کار طولانی با دستگاهها ، مشکل فرسایش و خرابی آنها به وجود می آید. ساییده شدن مارپیچ و جداره آن در اکسترودر یکی از مهمترین عوامل کاهش بازدهی اکسترودر است که درنتیجه می‌تواند اثر بسیار مخربی بر مرغوبیت کالا و محصول نهایی بگذارد.

گروه مهرصنعت بر این مطلب تاکید دارد که مسئولیتی که مشتریان بر عهده اش می گذارند را به بهترین نحو ممکن انجام دهد تا متقاضیان زغال فشرده و خط تولید آن همواره راضی باشند. در ضمن لازم است بدانید که این گروه در تولید و تامین به موقع قطعات و رفع مشکل در خط تولید برای مشتریان پیش قدم بوده و یکی از اهداف مهم آن می باشد.

تولید و ساخت کلیه قطعات با فولاد ویژه ضد خوردگی و سایش و مناسب با استفاده مشخص انجام می گردد. مراحل پیشرفته طراحی و تولید بطور کامل انجام شده تا اعتماد و اطمینان از کارایی مطلوب قطعات مهیا گردد.

جوشکاری ماردون با جوش تنگستن

 

جوشکاری ماردون با جوش تنگستن

 هنگامی که مارپیچ اکسترودر در مجاورت مواد سایشی و خورنده قرار گیرد مرغوبیت محصول به شدت وابسته به مارپیچ و جداره (سیلندر) می‌شود پس باید عیب دستگاه بوسیله جوشکاری ماردون با جوش تنگستن برطرف شود که این دستگاهها می توانند دارای بهره وری مطلوب در زمانی که نو هستند و در بهترین حالت طراحی شده‌اند ، باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.