خط تولید زغال فشرده در ابوموسی

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ مرداد ۰۵

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی یکی از مشاغلی است که ما به شما کمک می کنیم وارد آن شوید! چندسالی است که راه اندازی خط تولید ذغال فشرده طرفداران زیادی پیدا کرده است، هزینه راه اندازی خط تولید ذغال با توجه به سود بالا بسیار به صرفه و عالی است. تولید ذغال به سال های اخیر محدود نمی شود و از کسب و کار های پر سود این روزها محسوب می شود.

بهترین فرمول تهیه ذغال فشرده، فرمولی است که در آن از خاک اره، پوست گردو و خاک ذغال استفاده می گردد. در این فرمول ذغال فشرده از هیچ چسبی استفاده نمی شود. و از میزان کربن ذغال و مضرات آن کم می شود.

از مزایای ذغال های فشرده، ماندگاری آن ها و در واقع سوختن به مدت طولانی تری است، که باعث می شود بتوان مقدار بیشتری از ذغال بهره برده، نیازی به روشن کردن و باد زدن آن نبوده، و البته مقادیر کمتری از ذغال استفاده شود. همینطور حرارت ذغال فشرده نسبت به ذغال سنتی بالاتر است، که این امر در مواردی مثل پخت و پز و قلیان کشی یک مزیت بوده، و کار را راحت تر می کند.

ذغال فشرده ای که کیفیتی عالی داشته باشد، بدون بو و گاز است و سردرد نمی آورد. همینطور با قالبی بودن این محصول، هدر رفتن آن هم کمتر می شود و صرفه اقتصادی بالاتری دارد.

خط تولید زغال فشرده در ابوموسی

راه اندازی خط تولید زغال جزو خط های تولید پرسود در ایران است. و دلیل آن را می توان فراوانی مواد اولیه برای تولید زغال فشرده عنوان کرد. در صورتی که می خواهید وارد این عرصه شوید ولی هیچ پیش زمینه ای از این موضوع ندارید ما به شما کمک می کنیم. هرچه سریع تر کسب و کار خود را راه اندازی نمایید! ما با مشاوره رایگان و ارائه آموزش های ضروری در کنار شما می باشیم. و در آخر با فراهم کردن مواد و دستگاه های موردنیاز برای تولید زغال فشرده به شما یاری می رسانیم. برای مشاوره و راهنمایی های کامل تر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

درباره شهر ابوموسی بیشتر بدانیم!

جزیره ابوموسی با مرکزیت شعر ابوموسی، جنوبی ترین جزیره ایران در آب های خلیج فارس است. این جزیره در ۲۲۲ کیلومتری بندرعباس و ۷۵ کیلومتری بندر لنگه قرار دارد

جزیره ابوموسی یکی از ۱۴ جزیره استان هرمزگان است که بیشترین فاصله از سواحل ایرانی خلیج فارس را دارد.

مساحت این جزیره در حدود ۲۵ کیلومتر مربع است. جزیره ابوموسی در ۲۶ درجه خط عرض شمالی و در ۵۵ درجه خط طول شرقی واقع شده است.

فاصله میان جزیره ابوموسی و جزایر تنب به علت عمق مناسب آب تنها مسیر قابل کشتیرانی برای نفتکش های بزرگ است.

این جزیره در اسناد تاریخی با نام بوموو BOUMOU و بوم او AOU یعنی آب (معرب آن بومف) و بوموسو و گپ سبزو نام داشته (به معنای جای سبز).

در نقشه های قدیمی بوموف یا بوموسو ثبت شده (بوم به معنی مکان است و سو چند معنی دارد. سو SOU مخفف سوز SOUZ نام یک نوع سبزی است و به طور کلی هم در زبان فارسی کهن معنی سبز می دهد. و در مجموع می توان آن را به معنای سرزمین سبز نامید).

نام ابو موسی یک نام جدید است و سابقه آن به حدود بیش ۱۰۰ قبل برمی گردد. یکی از ساکنان به نام ابوموسی این نام را به جای بوموسو BOUMOUSOU رایج کرد.

جمعیت ابوموسی، بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با ۱٬۷۰۵ نفر بوده است.

شرایط اقلیمی شهر ابوموسی

جزیره ابوموسی آب و هوای مرطوب و گرم تری دارد. این جزیره فاقد آب و اراضی مناسب کشاورزی است. ولی کشت و زرع محدودی در آن صورت می گیرد و بیشتر مردم بومی محل به صید ماهی اشتغال دارند.

آب وهوای جزیره در اواخر پاییز و اواسط بهار بسیار مطبوع و آرام است. فاصله زمانی اسکله نیروی دریایی بندرعباس تا جزیره ابوموسی به وسیله ناوچه های نیروی دریایی ۹ تا ۱۰ ساعت است.

ناهمواری های خاک جزیره ابوموسی به سوی شمال افزایش می یابد. سرانجام به بلندترین نقطه جزیره به نام کوه حلوا که نزدیک به ۱۱۰ متر ارتفاع دارد می رسد.

این جزیره یکی از مراکز صدور نفت خام کشور است که با ظرفیتی قابل توجه فعالیت می کند. وسعت شهرستان ابوموسی ۶۸٫۸ کیلومتر مربع است که مشتمل بر جزایر ابوموسی (با ۱۲ کیلومتر مربع)، جزیره تنب بزرگ (با ۱۰٫۳ کیلومتر مربع) تنب کوچک (با ۱٫۵ کیلومتر مربع)، سیری (با ۱۷٫۳ کیلومتر مربع)، فرور بزرگ (با ۲۶٫۲ کیلومتر مربع) و فرور کوچک (با ۱٫۵ کیلومتر مربع) است.

فاصله دریایی ابوموسی تا خرم شهر ۴۸۰، تا بندر امام خمینی ۴۶۰، تا کویت ۴۵۰، تا بوشهر ۲۳۵، تا دوحه ۲۰۵، تا کیش ۷۰، تا سوری (سیری) ۳۱، تا لنگه ۴۱، تا مسقط ۳۱۰ مایل دریایی است.

تاسیسات موجود در این جزیره شامل اسکله و حوضچه برای پهلو گرفتن کشتی های ماهیگیری و نظامی، فرودگاه، کارخانه آب شیرین و سایر امکانات رفاهی از جمله مدرسه، مخابرات، سینما و تاسیسات سردخانه ای برای ساکنان است.

آب سواحل جزیره ابوموسی یکی از زلال ترین و شفاف ترین آب های ساحلی بوده و دارای تنوع جانوری دریایی از جمله لاک پشت سبز دریایی، مارماهی، شاه میگو، کوسه و ماهیان رنگارنگ است.

ساکنان این جزیره بیشتر به صیدماهی اشتغال دارند. جزیره دارای تپه ماهور و دشت های زیبایی است که برجستگی های تپه های شنی آن و کوه بلند مخروطی شکل به نام کوه «طوا» هم در آن چشم نواز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.