ویدئو

فیلم : ساخت قطعه ماردون

ساخت قطعه ماردون

گروه مهر صنعت اقدام به ساخت قطعه ماردون که یکی از قطعات دستگاه اکسترودر می باشد نموده است. این شرکت علاوه بر تولید و عرضه محصول زغال فشرده چینی در زمینه ساخت تمامی قطعات مورد نیاز خط تولید زغال فشرده نیز مهارت و دانش کافی داشته و فعالیت خود را از سال ها پیش آغاز نموده است. بنابراین شما تولید کنندگان عزیز زغال فشرده برای تهیه قطعات مورد نیاز خود می توانید با شماره های درج شده در این وب سایت با ما تماس بگیرید و اقدام به سفارش قطعه مورد نیاز خودتان کنید.

ماردون یا مارپیچ 

ساخت قطعات خط تولید زغال فشرده با فولاد از نوع ضد سایش و خوردگی انجام می شود. پروسه ساخت کلیه قطعات از طراحی های اولیه تا ساخت به طور دقیق و کاملا تخصصی انجام می شود تا در نهایت قطعات ساخته شده و محصول نهایی از کارآیی بالایی برخوردار باشد. در واقع رسالت اصلی این مجموعه صنعتی این است که همه دارندگان خط تولید زغال فشرده و متقاضیان قطعات خط تولید از کیفیت و مرغوبیت محصولات اطمینان داشته و همواره رضایت کافی را نیز داشته باشند.

ساخت تمامی قطعات خط تولید زغال فشرده

گروه صنعتی مهر دارای دانش به روز در زمینه ساخت تمامی قطعات خط تولید زغال فشرده می باشد. این شرکت علاوه بر ساخت ماردون یا همان مارپیچ که یکی از بخش های مهم در دستگاه اکسترودر می باشد، فعالیت خود را از سالها پیش در زمینه تولید کلیه قطعات خط تولید نیز آغاز نموده است. تمامی این قطعات توسط افراد متخصص ، کاردان و دارای دانش فنی لازم ساخته می شود. شما تولیدکنندگان عزیز فعال در زمینه تولید زغال فشرده برای تهیه تمامی قطعات مورد نیاز خود می توانید با پل های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.