کارخانه تولید زغال فشرده

کارخانه تولید زغال فشرده

کارخانه تولید زغال فشرده

برای راه اندازی کارخانه تولید زغال فشرده ابتدا  سرمایه گذاری مناسبی در این صنعت  لازم می باشد. کارخانه تولید زغال چینی نیازمند فضایی به اندازه هزار متر مربع  است که تقریبا چهارصد متر آن محیط و بنای سرپوشیده و دارای سقف می باشد و مابقی، مکانی جهت دپو و انبار  خاک اره، خاک زغال و پوست گردو یا بادام که مواد اولیه زغال هستند، نیاز می باشد.

ساخت و تولید زغال فشرده به ‌عنوان کسب و کار پرسود همیشه مورد توجه تولید کنندگان بوده و هست. بازیافت پسماند چوبی و دورریز، ایجاد اشتغال، سود و ورود ارز بدست آمده از صادر کردن ذغال فشرده به کشور، از مزیت های توسعه و  گسترش تولید ذغال چینی است.

هر محصول دارای مشخصات خاص خود می باشد که پیش از نظارت و بررسی مالی و فنی آن لازم است به‌ طور صحیح شناسایی شود. شناختن درست ویژگی انواع محصول، راهنمای مناسب جهت تصمیم‌ گیری در شیوه و عملیات محاسبات، از اطلاعات مورد نیاز خواهد بود و نیز کاربرد استاندارد ساخت هر محصول از مهم ترین روش‌ ها می باشد.

 راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده

از اقدامات اصلی و مهم کارخانه تولیدی زغال، تهیه و خرید کوره‌ زغال می باشد.  دستگاه ها و  وسایل تجهیزاتی مورد نیاز در کارگاه اعم از دستگاه آسیاب، دستگاه میکس مواد، پالت، خفه کن پالت، اکسترودر، خاک زغال، خاک اره، پوست گردو ، الک (سرند) و غیره و کارتن های بسته‌بندی زغال می باشد.

شروع کار در کارگاه زغال با ۳ الی ۴ نیروی ماهر امکان پذیر است. یکی از عوامل مهم دیگر ایجاد این شغل و تولید زغال مرغوب و در نتیجه فروش بهتر و بیشتر آن و رسیدن به سود بالاتر، بکار گیری نیروی متخصص و کار بلد می باشد. با تحقیق های انجام شده در بخش فروش محصول، میزان سهم خوبی از بازار مصرف زغال در سالهای آینده، عرضه هرچه بیشتر زغال چینی می باشد.

قبل از اقدام به هر کاری در زمینه تولید زغال چینی، از اشخاص حقیقی یا حقوقی که در این زمینه  فعالیت و تجربه دارند  از جمله گروه هات زغال  مشاوره بگیرید. این مجموعه در طول سالیان متمادی، سابقه و تجربه در زمینه تولید زغال فشرده و تولید و راه اندازی خط تولید زغال چینی کسب نموده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.